DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Isnin, April 26, 2010

BFK 8. Tipis Je

Assalamualaikum.

Nak komen sikit raya kat Hulu Selangor. BN menang dengan majoriti 1725 undi. Tentu NGO2 berteraskan bangsa melayu terlalu suka dengan keputusan ni. Jika difikir2kan taksub kepada bangsa ni memudaratkan kita. Memang kita dari rumpun melayu, tapi saya pasti tak semua yang mengaku dari rumpun melayu ni Islam. Boleh caya ke? Saya juga pasti satu hari nanti PM Malaysia akan dipegang oleh kaum bukan Melayu. Tetapi saya juga pasti mereka2 ini beragama Islam. Isya'allah. Islam tu kan untuk semua bangsa.

Isteri dan anak ke2 tengah makan tengahari. Saya puasa jadi tak le join mereka. Tangahari ni mereka cuma makan ikan kembong masak "godok" . Rasanya tu je. Berbuka nanti baru ada masakan lain. Yang saya tau petang nanti ada ayam goring. Saya dah potong kecil2 daging ayam tu. Anak ke2 dah perapkan dengan rempah2. Yang lain saya tak pasti. Tunggu........

Dah masuk waktu zohor. Nak solat dulu. Orang rumah pun dah nak surf blog2 kesukaan dia.


So.....sehingga bertemu lagi.


Wassalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India