DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Selasa, November 16, 2010

BFK 117. Selamat Hari Raya Aidil Adha 1431H

Bismillah.

Assalamualaikum.

Mengikut perkiraan di negara kita, hari Wukuf jatuh pada hari ini, 16/11/2010.

Adakah kawan-kawan berpuasa hari ini? Kami mengikut apa yang dipersetujui oleh pihak yang bertanggungjawap di negara kita ini. Ganjaran besar yang Allah SWT kurniakan kepada mereka yang berpuasa. Insya’allah.

IMG_0295a

Esok, 17/11/2010 rakyat Malaysia menyambut Hari Raya Aidil Adha. Dikesempatan ini kami sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada kesemua umat Islam di seluruh pelusuk dunia terutamanya umat Islam di negara kita ini. Maaf zahir batin.

Kami doakan kawan-kawan gembira disamping keluarga walaupun mungkin ada yang terpaksa mengharung banjir untuk balik ke kampung. Kawan-kawan yang kawasan kediaman sedang dilanda banjir kami minta bersabar dengan dugaan yang diterima. Banyak pahala jika kita bersabar.

So….. semoga Allah SWT berikan kepada kita pahala yang telah dijanjikan kepada kita dan diberikan kita kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat. Amin.

Wassalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India