DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Khamis, Mei 27, 2010

BBK 4 - Taqwa

Bismillah.
Assalamualaikum.


Semoga pagi ini membawa kebahagian kepada kawan2 sekeluarga.

Buku Rahsia Untuk Umat Islam telah habis saya baca. Bagus juga untuk kita mengetahui isi kandungannya. Ada dialog antara Rasulullah SAW dengan Iblis dan pertubuhan2 yang mengancam dunia khususnya umat Islam. Dalang dibelakang sambutan tahun baru, Valentine's Day dan April Fool. Dibicarakan juga mengenai Tragedi 11 September dan juga perjuangan feminisme. Jika kita amati betul2 kita dapati dalang2 ini bersamaan dengan dalang2 yang bersama2 Dajjal.

Ada sebuah buku ni yang saya beli pada 6/5/2008 bertajuk "Taqwa" yang akan saya mula membaca dalam sehari 2 ni. Buku ini hasil nukilan salah seorang insan yang saya hormati dan yang saya dan keluarga saya ingin temui, insya'allah. Beliau adalah Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat, MB Kelantan. 


Boleh mula membaca dengan saya dan semoga kita sama2 mendapat kebaikan didunia yang membawa kita kepada kebaikan diakhirat. Insya'allah.

So.....semoga hari ni dipenuhi kebaikkan kepada kawan2 sekeluarga dan juga kepada kami sekeluarga.

Wassalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India