DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Selasa, Mei 11, 2010

BFK 14. Perancangan

Bismillah.

Assalamualaikum.

Esok rumah kami tak de letrik. Semalam orang TNB hantar sendiri surat pemberitahuan. Jangan fikir yang bukan2. Bukan kami tak bayar bil letrik tau! Cepat sangat buat conclusion. Ish ish. Ada kerja2 yang perlu dilakukan oleh TNB kat taman ni. 


Esok juga birthday anak ke 3 kami. Kami tak sambut sangat birthday2 ni. Dulu isteri berikan juga small monetary gift. Since cost cutting ni terpaksa di suspend gift ni buat sementara waktu (rasanya mungkin permanet kot). Faham2lah keadaan kami ni sekarang. Budget yang ada kena dijaga dengan teliti. Kena pilih "nice to have" atau "have to". Insya'allah ada le perancangan untuk esok. Tunggu.....

Budak2 tu merancang nak ke Jusco esok. Window shopping dan menyejukkan badan. Kan tak de letrik esok. Dari 10 pagi hingga 6 ptg. Lama tu..... Tak tahu stok ikan, daging, ayam dan sayur kat peti sejuk tu boleh tahan ke tidak. Nama pun peti sejuk. Insya'allah.


So..... jika terasa rajin saya bicara lagi sebelum tido malam ni. Cakap betul2 rajin ke tidak ni? Malas pulak rasanya. Sekali lagi....So..... selamat malam dan semoga dibuai mimpi2 indah kawan2 semua.


Wassalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India