DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Rabu, Mei 12, 2010

BFK 15. Macam2 Peristiwa

Bismillah.
Assalamualaikum.

Tengah tengok perlawanan penentuan badminton antara Hafiz dan pemain Denmark, Joachim. Kurang pasti kenapa Malaysia TKO semalam. Ada strategi yang kita tak tahu ke? Hanya Allah SWT yang maha mengetahui. Kekadang tu bila tenguk pemain2 Malaysia beraksi temperature kita tiba2 naik je. Angin sepoi2 jadi taufan Katrina lak. Kekadang tu cemerlang gemilang terbilang. Malas den nak fikirkan. Game pertama Hafiz menang 21-12. Kita tunggu.....

Tak tahu jam berapa kuasa letrik pulih. Kami balik kampong petang tadi. Ibu mertua ku kat kampong demam. Kami bawa kat Klinik Singam di Tanjung Sepat. Klinik lain dah tutup. Selesai urusan tu dan ibu mertua ku kelihatan semakin ceria, kami minta izin balik. Dari kampong jam 6.30 petang. Ingatkan nak singgah kat Warung Ayam Dara kat Bt 14 Labu (alah yang masuk JJCM kat TV tu). Kami dah terfikir nak order char kuey teow, nasi lemak dan ayam panggang kat sana. Terfikir birthday anak ke 3 ni makan kat situ je. Tup2 sampai kat sana gelap je. Tutup! Tak de rezeki untuk kali kedua. Ishish.

Kat dalam kereta isteri suggest nak makan kat mana. Kedai mamak Al-Wazer ke, Azila Tomyam ke atau tempat lain. 2 tempat tu kami selalu gi. Sampai rumah dah penat. Alhamdulillah letrik dah pulih. Jadi.....last2 makan roti lo. Esok ada special sikit rasanya. Kena tunggu.....juga.

Hafiz dah menang set kedua 21 - 10. Tahniah! Kena jumpa China kat semi final. Apa nak kata? Insya'allah.

So..... nak tido dah ni. Penat. Selamat malam dan bahagia selalu.

Wassalam. 

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India