DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Rabu, September 29, 2010

BFK 105. Majlis Hari Raya Dan Walimatul Urus Kawan2

Bismillah.
Assalamualaikum.

Dah masuk 20 Syawal 1431H, kami ada menerima 3 undangan dari kawan2 yang berada luar dari Negeri Sembilan. 2 jemputan majlis hari raya dan 1 majlis walimatul urus. Kami amat menghargai mereka2 yang masih sudi menghantar jemputan dan masih mengingati kami. Huhu.

Yang pertama kami terima, dari seorang kawan lama, tapi tak lama juga. Saban tahun kami menerima jemputan, tapi belum lagi mendapat peluang untuk memenuhi hajat beliau. Jemputan majlis raya di Gombak Batu Caves. Terima kasih!

Yang kedua dari rakan pejabat dulu. Jemputan majlis walimatul urus. Majlis akan diadakan di Putrajaya. Jangan salah faham, ni perkahwinan anak dia. Ish ish. Terima kasih!

Yang ketiga dari company lama. Jemputan majlis hari raya. Majlis akan diadakan di sebuah restoran kat Dataran Merdeka. Terima kasih!

Terima kasih sekali lagi kami ucapkan. Jika ada rezeki kami akan sampai juga. Insya'allah. Sekali lagi kami sekeluarga mengucapkan "Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin".

So..... semoga kita semua di kurniakan Allah SWT dengan rakan2 yang baik lagi ikhlas dalam persahabatan kita sesama insan. Insya'allah.

Wassalam. 

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India