DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Selasa, Oktober 05, 2010

BFK 108. Ayam Blackpepper Sekali Lagi

Bismilah.
Assalamualaikum.

Well, kami nak cerita pasal ayam lagi. Ayam! Bermacam ayam. Hehe. Anak2 semua suka masakan ayam. Tapi anak ke 2 yang paling suka ayam ni. Kalau stok ayam tak ada dalam peti sejuk, boleh meroyan dia. Haha.

Selalunya kalau korum penuh, nak masak ayam ni pun kena mengundi. Tapi tak le sampai SPR masuk campur. Bukan apa, ada yang nak yang percik, ada yang sokong black pepper. Dah besar2 semuanya!

Jom2 ikut.....


Well? Nampak delicious tak ayam tu? Ayam tido blackpepper! Haha. Kelakar nama tu. Haha. Kenapa nama tu? Kawan2 fikirkan sendiri. Mendeliciouskan lagi, ada coleslaw, salad kentang dan garlic bread, semua homemade. Hingga menjilat jari gitu. 

Kami sebenarnya tak kisah, percik ke, black pepper ke, ala2 KFC ke, berempah ke. Semuanya rezeki pemberian Allah SWT. Alhamdulillah.

So..... semoga Allah SWT memberikan kita rezeki yang tidak putus2, baik lagi berkat. Amin.

Wasalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India