DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Isnin, Oktober 11, 2010

BSK 101. Dokumentari “The Arrivals”

Bismillah.

Assalamualaikum.

Kawan2 tentu telah membaca artikal2 atau buku2 berkenaan dengan Dajjal. Dajjal akan keluar diakhir zaman. Setiap nabi ada memberitahu atau mengingatkan umat2 mereka berkenaan dengan Dajjal ini. Waktu kita ni pun dah dikira berada diakhir zaman.

Dokumentari “The Arrivals” membongkar rahsia2 pendukung2 Dajjal, siapa mereka, perancangan mereka dan apa yang telah dan sedang mereka2 ini lakukan sebagai persediaan untuk menyambut ketibaan atau kedatangan Dajjal yang dimaksudkan.

No0792

Dajjal seperti yang diketahui umum bermata 1.

Tapi gambar yang sebelah kanan ni cuma illustrasi je. Tak ada kena mengena dengan sesiapa pun.

Kita pun digalakkan membaca doa mohon menjauhi fitnah dunia dan kubur yang bermaksud: “Dan kami berlindung kepada-Mu daripada fitnah Masih Ad-Dajjal. Dan kami berlindung kepada-Mu dari azab kubur, fitnah dan daripada azab neraka. Wahai Tuhan kami, kurniakanlah kepada kami rahmat dari sisi-Mu dan sempurnakanlah bagi kami pertunjuk yang lurus dalam segala urusan kami.” [Diambil dari buku Doa-doa amalan harian – Hj Johari Hj Alias].

Jika kawan2 ingin menonton dokumentari berkenaan, sila layari laman web K.Beyazid Is Me diruangan “kawan2” blog kami ni. Ada posting disetiap hari Jumaat. Jika ada kawan2 yang sudah menonton, tak ada rugi jika menonton berkali-kali, boleh membuat kita sentiasa dalam keadaan berjaga-jaga.

Selamat menonton dan setiap kali habis menonton setiap episod cuba fikir2kan tahap mana perancangan pendukung2 Dajjal telah berhasil pada waktu ini. Mengerikan!

So….. semoga kita semua dihindari dan dijauhi Allah SWT dari fitnah2 dunia dan juga fitnah2 kubur dan dikurniakan kita semua kelapangan di akhirat. Amin.

Wassalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India