DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Tuhan Yang Menguasai Langit dan Bumi. Yang mengatur urusan makhluk. Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Nabi dan Rasul Akhir Zaman dan juga kepada keluarga dan para sahabatnya dan pengikut-pengikutnya.

Selamat datang. Selamat membaca. Semoga terhibur.

Jazakallah Khairan Kathira.Assalamualaikum Wrt. Wbt

Sabtu, Julai 31, 2010

BFK 66. Panggilan Perut

Bismillah.
Assalamualaikum.

Kawan2 ada terasa tak kekadang tu perut kita macam sayup2 memanggil-manggil, kerepek, keropok, biskut, muruku, kacang goreng dan entah apa lagi le, where are you? Selalu nya bila tengah tenguk TV. Ada! Rasa nya yang dah kawin aje kot. Yang masih single, solo, tak berpunya tu tak tahu le. Melalut plak! Ish ish.

Kami selalu juga terasa begitu. Haha. Ni bukan main2. Kekadang tu rasanya dah kenyang makan malam tapi mulut sedap plak nak mengudap. Jadi kami nak tunjuk apa yang anak ke 2 dan ke 4 belanja, ada le pada satu malam tu.....

Bukan nak promote biskut tu tapi memang anak2 dah beli. Terima kasih le! Hehe. Berinti coklat dan mentega kacang. Sedap gak! Selalunya kalau kudap malam2 ni, dulu2 pekena dengan nescafe panas. Sekarang ni dengan air sejuk je. Kena jaga tahap kolesterol. Huhu.

Sesekali tu kena gak beli takkan selalu sangat rajin kan? Tutup plak pasaraya kat Seremban! Kekadang je nak kudap2 ni.

So.....semoga Allah SWT menganugerahi kita dengan anak2 yang membuat hati kita sejuk dan damai selalu. Amin.

Wassalam.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India